<bgsound src="http://mediamax.com/fiqah03/Hosted/Wonderful.mp3" loop="infinite"> :: MY LIFE FEELS SO COMPLETE ::

Tuesday, February 19, 2008

Life !! Ups and Down

Haiz~

Itu lah permulaan blog aku today ! Aku rasa ... kalau aku tgh takde mood ... aku akan blog dlm bahasa melayu ... kalau mood ok ok ... dlm bahasa Ingeris agaknya ...

Haiz~

Hidup rumah tangga ader pasang dan ader surut nya ... Macam semua org tahu kan .. biasalah sedangkan lidah lagi tergigit ... apetah lagi suami isteri.

Itu lah hidup ni kadang kalanya membuat aku bosan dan kadang kalanya buat aku "gumbira" sangat

Beberapa hari ni .. ader ajer cabaran melenda, tak kiralah pada diri aku sendiri atau kepada suami aku ni, senang cakap pada keluarga aku lah.

Alhamdullilah aku ni org nya tak cepat melenting .. aku lebih selesa menghadapi cabaran dengan keadaan tenang. Slow and Steady, babe !!

Walau aper pon rintangan, cabaran, cobaan, halangan dan dugaan yg datang, aku dan suami tetap saling bantu-membantu dan menyokong antara satu sama lain.

Inshaallah, hari hari yg mendatang akan lebih baik untuk aku dan suami juga sekeluarga. amin

And YES !!

I am so SUPER excited this coming SUNDAY !!!

It's a SECRET !!!

--------------------oOo--------------------

0 Comments:

Post a Comment

<< Home